floWorks

Bemutatjuk oldalunk szerkesztőit...

2018. június 28. 08:57 - gybtina

Elsőként ismerjétek meg Győri Bettit:

"Szabadúszó jóga oktató, táncos és blogger vagyok.

Jógininak vallom magam, de közben nem vagyok igazi jógini.
Egy nő vagyok, aki megtalálta a táncból a jógát, majd elkezdte átadni azt az érzést a többi embernek, amit ő kapott ettől. Rendszeresen meditálok, ha nem is minden nap, de rendszeresen gyakorlok, egészségesen és tudatosan táplálkozom.  Nem vagyok se vega se vegán, rendszeresen eszem húst.  Rendszeresen meditálok és gyakorolok, de nem minden nap. Ráadásul nem minden esetben tudok tiszta tudattal mászkálni a hétköznapok ködösségében.

De hiszem azt, hogy nem ettől vagyok hiteles jóga oktató. Mert ember vagyok. Jógaoktató, de ember. Nem szeretném az emberek gondolkodását megváltoztatni, nem erőszakolom rá a vendégemre a saját eszméimet. A kezébe adok egy lehetőséget, amivel ő is változtathat. Szeretném megmutatni és átadni azt, amit én kaptam, hogy megtapasztalhassa mit is adhat neki a jóga.
Nem lesz senki mindenható, nem lesz senki sem Isten, de elérhet egy olyan állapotot, testileg-lelkileg, ami a hasznára válik a mindennapokban.
Mert az a fontos, hogy a gyakorló, az ember jól legyen. Nem más, hanem Ő maga.

gyori_betti_047rev.jpg

Heti rendszerességgel találkozhattok velem, minden szerda este 19.30kor a BefogadóTérben. 
Hivatalosan itt Hatha jóga gyakorlás van, de az esetek többségében inkább hatha flow órába megy át, az óratervet félretéve. Már az óra elején ráhangolódom a vendégekre, ki hogyan és milyen állapotban érkezett, így történhet meg, hogy van egy tervezetem és az óra végén rájövök, hogy teljesen elrugaszkodtam tőle és vitt a flow, ami a vendégekből áradt. :) 

( BefogadóTér: XIII. Hollán Ernő utca 8. 1.emelet )
További jógás rendezvényeimet a facebook oldalalom találjátok."

*Fotó: Vári Johanna / YoheeArt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://floworks.blog.hu/api/trackback/id/tr5614078917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása